fbpx

Ne obligăm să schimbăm sau să primim produsul înapoi în decurs de 14 zile din data procurării dacă nu corespunde după tipul sau modelul ales sau este rebut de la uzină!

În cazul în care produsul are defecte, consumatorul poate cere repararea gratuită a acestuia. Totodată, în cazul achiziționarii unui produs cu defecte clientul are dreptul să ceară înlocuirea acestuia cu unul similar sau returnarea banilor achitați pentru acel bun.

Returul se efectuiază fizic de către client,sau se apropie vânzătorul după produs contra unei taxe de 50 lei

 În cazul în care la momentul adresării consumatorului, magazinul nu dispune de un produs identic celui returnat, consumatorul este în drept să ceară restituirea sumei plătite pentru produs. În astfel de cazuri, cumparatorul prezintă bonul de casă sau un alt document care confirmă actul procurării produsului, împreună cu produsul vîndut, iar vînzătorul primește produsul respectiv şi restituie suma plătită.

Notă: Înlocuirea produsului  se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat ,şi-a păstrat 

(aspectul exterior, sigiliile şi etichetele), proprietăţile de consum.

Pentru produsele,pentru care nu este stabilit termen de garanţie, reclamațiile vor fi soluţionate de vînzător prin înlocuirea imediată a produselor cu deficienţe cu altele de calitate corespunzătoare sau prin restituirea contravalorii acestora.

Articole de igienă individuală (depilatoare,periuţe de dinţi, piepteni, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate pentru îngrijirea corpului),nu pot fi înlocuite sau returnate daca au fost deschise sau folosite

Regulamentul procedurii de retur:

Pentru produsele returnate in magazin sunt necesari urmatorii pasi:

Clientul preda produsul cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale si certificate de garantie, obligatoriu insotit de factura/ bon fiscal si de dovada platii.

HomeShop va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia. 

In cazul in care plata comenzii s-a facut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeasi metoda de plata in cel mult 3 zile de la data la care HomeShop intra in posesia produsului returnat.

Daca clientului opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani).

Notă: Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ alte servicii (ex. livrare,etc).