fbpx

In acest document sunt stabiliti termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.homeshop.md si toate conditiile de achizitionare  a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. 

Politica de livrare, de retur si orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit in continuare “Termeni si conditii”. Accesarea si/sau utilizarea site-ului www.homeshop.md de catre dumneavoastra constituie ACCEPTAREA prezentelor conditii si va obliga la respectarea acestora.

Homeshop.md isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Conditiile. Orice modificari aduse Termenilor si Conditiilor vor intra in vigoare numai pentru comenzile noi, inregistrate dupa publicarea modificarilor respective pe acest site web.    

1. Dispozitii generale 

1.1. La inregistrarea comenzii in magazinul online, Clientul accepta Termenii si conditiile de vanzare a produselor (in continuare – Termeni si conditii) prezentate mai jos.

1.2. Acesti Termeni si Conditii, precum si informatia despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova si a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Cumparatorul, dupa ce a luat cunostinta cu textul acestor conditiilor de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului „Am luat cunostinta cu termenii si conditiile de vanzare pe site-ului homeshop.md”. 

1.3. Relatiile dintre client si vanzator sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.

1.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificarile in mod regulat.

1.5. Clientul accepta Termenii si Conditiile, apasind butonul „Plasează Comanda”, in ultima etapa de inregistrare a comenzii pe site.

2. Notiuni utilizate in prezentul document 

2.1. Client – persoana fizica sau juridica, care efectueaza comanda pe www.homeshop.md.

2.2. Vanzator – Distr-Shop SRL 

2.3. Magazin online – site, spatiu de comert electronic, care este detinut de vanzator si are adresa Internet www.homeshop.md. Aici sunt prezentate produsele si serviciile, conditiile de achitare si de livrare pentru inregistrarea acestor comenzi de catre clienti. 

2.4. Site – www.homeshop.md 

2.5. Produs – bun, obiect destinat unei anumite nevoi umane, care este de vanzare pe site.

 2.6. Comanda – inregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor si serviciilor, in conformitate cu lista de produse oferite pe site.

 2.7. Serviciu de livrare – serviciul, care ofera prestarea servicilor de livrare a comenzilor catre clienti. 

  3. Inregistrarea pe site

 3.1. Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea si corectitudinea informatiilor furnizate de client in timpul inregistrarii.   

  4. Inregistrarea si termenul de livrare a comenzii

 4.1. Comanda clientului poate fi preluata in urmatoarele moduri: prin telefon sau inregistrata de catre client pe site.   4.2. La inregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice urmatoarea informatie: 

numele si prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii

 adresa de livrare a comenzii 

telefonul de contact

 e-mail.

 4.3. Vanzatorul are dreptul de a refuza inregistrarea comenzii, in cazul in care Clientul a facut deja comanda de 5 sau mai multe unitati, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezenta defectelor in aceste produse. 

4.4. Toate materialele informative afisate pe site, au caracter consultativ si nu pot transmite in totalitate informatia exacta despre proprietatile si caracteristicile marfurilor, inclusiv culoarea, marimea si forma. In cazul cind clientul are intrebari privind proprietatile si caracteristicile produselor, inainte de a inregistra comanda, el trebuie sa contacteze Serviciul de informatii la numarul de telefon +373 60958438.

 4.5. In cazul lipsei produsului comandat in depozitul vinzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda si de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.

 4.6. In cazul anularii Comenzii preplatite, costul produsului anulat este returnat catre client prin modulul in care a fost initial produsa achitarea.

 5. Livrarea

 5.1. Metodele de livrare a produselor sunt mentionate pe site.

 5.2. Vinzatorul va face tot posibilul pentru a respecta conditiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele intarzieri in livrare, care pot aparea din cauza unor circumstante neprevazute (traficului aglomerat, conditiilor meteorologice, sarbatorilor de stat,etc.), si nu din vina vanzatorului.

 5.3. Riscul de pierdere accidentala sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul cind acesta primeste produsul si semneaza in documentele care confirma livrarea. 

5.4. In momentul livrarii, produsul este transmis clientului sau persoanei denumite in calitate de destinatar al comenzii. Daca persoana este incapabila sa obtina produsul, care trebuie sa fie achitat in numerar, produsul se transmite persoanei care este gata sa dea detalii cu privire la comanda (numarul de origine si / sau numele complet al destinatarului) si sa achite complet comanda catre persoana care efectueaza livrarea. 

5.5. La primirea comenzii, clientul trebuie sa verifice aspectul exterior si ambalajul produsului, numarul de produse in comanda, integritatea.

 6. Achitarea comenzii 

6.1. Pretul produsului este indicat pe site. In cazul specificarii incorecte a pretului produsului comandat de Client, vanzatorul in cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda dupa pretul corectat sau pentru a anula comanda. In cazul daca contactarea clientului nu este posibila, aceasta comanda se considera anulata.

 6.2. Pretul produsului poate fi modificat unilateral de catre vinzator. 

6.3. Metodele de achitare a produselor sunt mentionate pe site, in rubrica „Metode de plată”. Metoda de plata convenita se considera metoda aleasa de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuarii comenzii.

 6.4. In cazul produselor preplatite, comanda este acceptata pentru procesare, numai dupa ce banii necesari sunt inrolati de catre Client in contul curent al Vanzatorului. Produsul nu poate fi rezervat la comanda, iar vanzatorul nu poate garanta disponibilitatea lui in depozit, specificata in momentul inregistrarii comenzii, si ca consecinta, se poate mari termenul de livrare. 

6.5. In cazul achitarii produsului cu cardul bancar, autentificarea operatiunii se efectueaza de catre banca. Daca banca are motive sa creada ca operatiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuze aceasta operatiune .

7. Returnarea produselor 

7.1. Returnarea produsului de calitate corespunzatoare.

 7.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat in orice moment, inainte de primire a acestuia, si dupa primirea marfurilor – in termen de 14 zile, inclusiv ziua de cumparare. Returnarea produsului de calitate corespunzatoare este posibila in cazul daca se pastreaza aspectul exterior, proprietatile de consum, precum si un document, care dovedeste faptul si conditiile de cumparare a acestui produs.

 7.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzatoare, cu proprietati individuale specifice, in cazul in care produsul specificat poate fi folosit doar de catre client.

 7.1.3. In caz ca clientul refuza podusul in conformitate cu p. 6.1.1., vinzatorul ii returneaza suma achitata pentru produsul returnat, cu exceptia costului de livrare, nu mai tarziu de 15 zile de la data de primire de catre vinzator a cererii scrise din partea clientului.

 7.1.4. In termen de 14 zile de la primirea comenzii, inclusiv ziua de cumparare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzatoare cu un alt produs similar, numai in cazul daca acest produs nu-i convine clientului dupa forma, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica. Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzatoare, care este specificat in Lista de produse nealimentare de buna calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului.

 7.1.5. Daca la momentul adresarii Clientului, produsul similar nu este in stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda si de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vanzatorul trebuie sa ramburseze suma de bani achitata pentru produsul returnat in termen de 15 zile de la data de returnare a marfii.

 7.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzatoare 

7.2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzatoare vanzatorului sau producatorului, si are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate in decursul perioadei de garantie, termenului de valabilitate, sau daca acest termen nu este specificat, intr-o perioada de timp rezonabila, care nu depaseste un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzatoare. 

7.2.2. In cazul respingerii Contractului de acord de catre Client si prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, in conformitate cu conditiile punctul 6.2.1., suma achitata urmeaza sa fie returnata clientului in termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de catre vanzator. 

7.3. Rambursarea banilor achitati 

7.3.1. Suma de bani achitata se returneaza clientului in acelasi mod, in care a fost efectuata plata pentru produs.

 7.4. Lista de actiuni in caz de incalcare de catre Vinzator a conditiilor de sortiment.

 7.4.1. In cazul detectarii in comanda livrata a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda si de a cere inlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitati pentru produs. 

7.4.2. Daca inlocuirea produsului este imposibila, Vanzatorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la numărul de telefon specificat de Client, iar banii achitati sunt returnati in modul prevazut in punctul 6.3.1.

 7.5. Informatia detaliata despre pretentiile catre calitatea si returnarea produselor poate fi trimisa pe e-mail info@homeshop.md sau pe adresa mun. Chisinau, str.Bucovinei 35

8. Alti termeni si conditii

 8.1. Relatiile dintre Client si Vinzator se reglementeaza in conformitate cu legislatia in vigoare a Republicii Moldova. 8.2. In cazul aparitiei unor intrebari sau plangeri din partea Clientului, el trebuie sa contacteze Serviciul clienti la numarul de telefon +373 60958438 sau sa trimita o scrisoare prin e-mail: info@homeshop.md. Partile vor incerca sa rezolve toate litigiile aparute prin negocieri, iar in cazul incapacitatii de a ajunge la un comun  acord, disputa va fi transmisa in instanta de judecata, in conformitate cu legile din RM.

 8.3. Recunoasterea de catre instanta de judecata a invaliditatii oricarei prevederi a acestor Termeni si conditii, nu presupune inulitatea celorlalte prevederi. 

Lista produselor non-alimentare de calitate corespunzatoare, care nu pot fi schimbate cu un produs similar: 

1. Bijuterii (din metale si pietre pretioase, metale pretioase placate cu metale semipretioase, pietre pretioase slefuite). 2. Articole de cusut si tricotaje (lenjerie personala, lenjerie de pat, articole de cioraparie). 

3. Obiecte de igiena personala (periuta de dinti, pieptene, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate electrice de ras si alte produse similare pentru igiena personala).

 4. Parfumuri si produse cosmetice.

 5. Produse textile (tesaturi din bumbac, in, lina, matase, sintetice, precum si diferite panglici, dantele, etc).

 6. Cabluri (fire, cabluri, cordoane).

 7. Materiale de constructii si finisare si alte produse care sunt vindute cu metrul (linoleum, pelicula, covoare, etc). 

8. Produse si materiale care intra in contact cu produsele alimentare, fabricate din materiale polimerice, inclusiv si de unica folosinta (vesela si tacamuri de bucatarie, containere si materiale de ambalare pentru depozitarea si transportul produse alimentare – bidoane, cutii, sticle, butoaie). 

9.Produse chimice pentru uz casnic, pesticide si preparate agro-chimice.

 10. Produsele de uz casnic sofisticate din punct de vedere tehnic, pentru care se stabileste perioada de garantie (masini si aparate electrice, echipamente electronice, calculatoare si echipamente de copiere casnice, echipament foto si video, telefoane (fixe si mobile) si echipamente fax, instrumente muzicale electrice, echipament si dispozitive casnice pe gaz). 

11. Produse pentru prevenirea si tratamentul unor boli in conditii casnice (obiecte sanitare si de igiena din metal, cauciuc, textile si alte materiale; unelte, instrumente si echipamente medicale de ingrijire orala, lentile de ochelari, articole pentru ingrijirea copiilor, medicamente).